piątek, 1 czerwca 2012

Prolog

   Los Angeles - jedno z najpiękniejszych miast na świecie. To tutaj się wszystko zaczęło; tu się urodziłam i wychowałam. I pomyśleć, że jeszcze parę lat temu biegałam po plaży, nie martwiąc się niczym, żyjąc beztrosko. A teraz? Muszę uporać się z najgorszym z możliwych bólów - stratą bliskiej osoby...


 Był ciepły i słoneczny dzień. Środek lata - wakacje. Jechałam samochodem z moją siedemnastoletnią siostrą Megan i mamą Sarah do naszego nowego miejsca zamieszkania. Kiedyś mieszkałam na drugim końcu L.A. razem z siostrą i obojgiem rodziców. Jednak po osiemnastu latach bycia razem rodzice postanowili się rozstać. Był ku temu następujący powód - tata znalazł sobie inną kobietę - Rachel. Mama jak najszybciej wyszukała nam nowy dom we wschodniej części miasta i tak oto znalazłam się w samochodzie. 
Od września miałam zacząć naukę w nowej szkole. Nowi nauczyciele, nowe koleżanki, koledzy - wszystko miało się zmienić; taki był plan. Ale czy aby na pewno udany?
W starej szkole miałam jedną, najlepszą przyjaciółkę - Nicole. Ten wesoły rudzielec przyprawiał mnie o uśmiech, gdy tylko był w okolicy. Jej poczucie humoru działało na mnie jak lek, gdy miałam gorsze dni. Obiecałyśmy sobie, że nie zapomnimy o nas i będziemy utrzymywać ze sobą kontakt. Co jak co, ale w końcu nadal będziemy mieszkać w tym samym mieście, no nie?
 Do uszu włożyłam słuchawki, które podłączyłam do komórki. Przeszukałam listę piosenek, padło na Coldplay - Viva La Vida. Fakt, stara piosenka, ale lubiłam te klimaty.
 Patrzyłam, jak kolejne drzewa migały mi przed oczami.
 Robiłam się coraz bardziej senna. Podróż powinna trwać około jednej godziny, jednak ze względu na duże korki - trochę dłużej. Nawet nie zauważyłam, kiedy zasnęłam. Obudził mnie głos mamy:
- Kaitlyn, obudź się. Jesteśmy na miejscu.
______________________________________


 Witam wszystkich serdecznie na moim blogu poświęconym pewnej dziewczynie o imieniu Kaitlyn. Długo zastanawiałam się nad imieniem i ostatecznie wybrałam właśnie to. 
Jest to mój drugi blog, a pierwszym jest: kartkazpamietnikazyciorys.bloog.pl - na którego serdecznie zapraszam. Oba blogi nie mają ze sobą żadnego powiązania.
Mam nadzieję, że ten jak i również mój pierwszy blog, przypadną wam do gustu.
Z góry proszę o jak największą liczbę komentarzy, bo nie wiem, czy w ogóle będzie sens pisać dalej tego bloga.
Nie wiem, kiedy pojawi się pierwszy rozdział; w najgorszym wypadku dopiero w wakacje, bo dwóch blogów naraz w roku szkolnym prowadzić nie dam rady, przynajmniej na razie.
Założyłam go teraz, bo chcę zobaczyć, czy się wam spodoba i jeśli tak, to jeszcze pod koniec czerwca pojawi się kolejna notka.
Gorąco pozdrawiam wszystkich czytających i czekam na komentarze :*

48 komentarzy:

  1. bardzo fajny i ciekawy blog


    zapraszam do mnie :D
    http://zyciealicebeliger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny początek. Zapowiada się świetne opowiadanie. ;D
    Czekam na NN. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się ciekawie:). Czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się zapowiada. Będę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.Czekam na NEXT!
    A i zapraszam na mojego blooga i zachęcam do komentowania:*
    http://niemozliwestajesiemozliwe.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się zapowiada i nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ;) !

    zapraszam do siebie na rozdział 11 ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. interesująco się zapowiada :* czekam na 1 rozdział ;)
    zapraszam do siebie:
    www.fucksmiile.blogspot.com
    www.baby-i-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do siebie na rozdział 12 ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się całkiem nieźle. Popracuj tylko trochę nad uszczegółowieniem różnych sytuacji (tylko bez przesady :D). Chodzi mi głównie o opisy uczuć. Ale możesz być pewna, że będę czytać i czekam na kolejny. Dodaję do obserwowanych i dziękuję również za komentarz na moim blogu. Niedługo pojawi się nowy rozdział.
    http://bez-wzgledu-na-wszystko.blogspot.com/2012/06/rozdzia-11.html
    PS mogłabyś usunać weryfikację obrazkową? Jeśli nie wiesz jak, to napisz mi na blogu, a wszystko wyjaśnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się zapowiada. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Oczywiście dodaję się do obserwatorów i idę poczytać Twojego drugiego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe i motywujące komentarze ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo! Dopiero dziś odkryłam twój nowy blog. Prolog jest ciekawy. Na pewno zajrzę, aby przeczytać pierwszy rozdział. Dziękuję, że zaglądasz na mojego bloga. ; ))
    Ps. Z chęcią dodam cię do obserwowanych. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę dziewczyno, widzę że szykuje się tutaj świetne opowiadanie. Prolog mnie bardzo zaciekawił. Ciekawe jak to się dalej potoczy i cz się odnajdzie w nowej szkole ;)

    [shouldletyougo.blogspot.com]
    [stolemyhearttonight.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  14. pisz pisz jestes swietna i sie wyrobisz jak chcesz to zweryfikuje bledy tylko daj mi przczytac. jestes swietna uwierz w siebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze przyznac, ze jest to znakomity poczatek. Bardzo dobrze piszesz ;P bede czytac Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że pisze do dopiero teraz, ale szczerze mówiąc - zapomniałam... Chciałam Ci wytłumacz jak usunąc weryfikację obrazkową. Robi się to tak:
    1 Wchodzisz w "ustawienia"
    2 Kilkach w "posty i komentarze" (druga opcja po lewo)
    3 Masz różne opcje między innymi "włącz weryfikację obrazkową"
    4 Klikasz "nie", zapisujesz i gotowe! :)
    Mam nadzieję, że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do siebie na 15 :D
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest już nowa notka zapraszam na swojego bloga. !

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się.

    + Jak Ci się podoba to zaobserwuj : )
    http://jestescie-sobie-przeznaczeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny początek ... czekam na rozwój wydarzeń :D



    Zapraszam na mojego bloga :
    http://serca-puls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy początek!
    Będę tu zaglądać częściej :)
    zapraszam do siebie, jest już IV rodział! -> http://hungry-for-affection.blogspot.com -Blanca xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczyna się świetnie... < 3

    Zapraszam na mojego nowego bloga, który opowiada o chłopakach z One Direction. Zachęcam do czytania i komentowania. < 3

    myjudgementiscloudedliketonightssky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do siebie na 17 ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super:). Pisz dalej, bo zapowiada się fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie pisanie opowieści to świetny sposób spędzania czasu ! > jest dobrze, pisz. !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest fajnie ! Pisz pisz ! ;) i zapraszam do siebie http://my-love-my-heart-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę fajne! ;>
    Pisz dalej nie trać talentu ! ; *

    Zapraszam do mnie mam nadzieje, że się spodoba ;*

    http://mrocznetajmnice.blogspot.com/

    dodałam do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz, pisz,pisz....
    tylko oto proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  30. hejka ;) u mnie 18, zapraszam ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się bardzo ciekawie. ^.^ Ten prolog jest bardzo tajemniczy, co dodaje całemu blogowi uroku. Naprawdę, cudownie. ;] Spodobał się i to bardzo. ;* Mam nadzieję, że nie zakończysz go pisać, zważywszy na to, iż masz jeszcze jednego bloga. <3 Czekam na kolejny i proszę nie kończ pisać. ♥
    Dziękuję Ci za komentarz na moim blogu. Bez niego na pewno nie spotkałabym Twego bloga, czego bym żałowała. Jeszcze raz, dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny blog , bardzo ciekawie się zapowiada ;)
    Zapraszam do mnie :http://photo-my-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam do siebie na 21 ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A może masz ochotę wziąć udział w konkursie na moim blogu? Do wygrania 3 zestawy lakierów Golden Rose. Informacje o konkursie w pasku bocznym, pod zdjęciem z napisem KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Siemka...
    Dzięki za miły komentarz na moim blogu.
    Ten blog zaczyna się całkiem ciekawie.

    I mam pytanie mogę go polecić?!

    Oraz zapraszam ponownie na mojego bloga i innych również zapraszam:
    http://jazzlyn-twilight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie już nowy rozdział. : )
    http://myjudgementiscloudedliketonightssky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. już mi się podoba ;DD
    http://wyobraznia1d.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie się zapowiada :)
    zapraszam do siebie www.vaffanculo-daisy.blogspot.com oraz www.uzaleznionaodjegoslow.blogspot.com -czekam na szczere opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie się zapowiada ;D
    Jak będziesz miała czas to zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżeli miałabyś czas to zaglądnij na mojego nowego bloga.
    http://mrokprzeznaczenia.blogspot.com/
    mam nadzieję, że ci się spodoba. xd
    Pozdrawiam Alex.'
    Ps. Czekam na nowy rozdział!!! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie pojwaił się nn ;)
    pijana-szczesciem96.blogspot.com
    zapraszam także na
    bitwa-o-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie się zapowiada ;D czekam na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapowiada się ciekawie. Na pewno będę tu wpadnę, gdy pojawi się coś nowego ;) Pozdrawiam!
    Luśka z bloga ---> dreams-hope-love.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. dawaj w końcu ten 1 rozdział ej ! ;)

    zapraszam na 26 ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ! : D
    Jak ja kocham Twoje pomysły. Zapowiada się ciekawie xD
    Pozdrawiam, vampire.diaries. ; D

    OdpowiedzUsuń
  46. http://camera-and-u.blogspot.com/ wejdziesZ?:D



    a co do bloga, to świetnie sie zapowiada.xd:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawie. Zapraszam do mnie

    http://widzewiecejwiemwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń